Söndag

Gårkvällen var awesome! Verkligen, på riktigt.. Var länge sedan jag skrattade så mycket sist. Och dom där brudarna kunde festa, det vill jag lova. Hade svårt att hålla jämna steg med damerna men tror att jag komm ifatt där i slutet ;) Efter att ha varit lite här och där, en vända in på jobbet för att fylla på med alkohol, så hamnade vi tillslut på teatern. Draget kanske var sådär egentligen men med det där röjgänget gick det inte att ha tråkigt faktiskt. Det hela slutade med att jag och Christina 26 lånade Christina 40's lägenhet eftersom att hon skulle pka till sin boooyfriend. Haha, söt! Svampbobfyrkantstoast gjordes och vi röjde runt som galningar där. Somnade sedan tokskönt i monstersängen delandes täcke med Christina. Mjaou!

Kom nyss hem och det känns som att klockan borde vara typ.. fem? Men icke! Skönt tycker jag.. Nu ska jag ta en powernap innan jag stupar. Sedan tror jag att Amanda kommer och hämtar mig, om inte så ska jag spendera kvällen med en annan sköning. Vilket gillas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0