My heart belongs here

Turen hem till Norrtälje var underbar och något jag behövde. I fredags bar det av tillbaka till Oslo igen och jag fick träffa mitt hjärta, underbart. Helgen har sedan varit lugn för min del. Antibiotika och alkohol kanske inte är den bästa mixen, eller hey.. kanske det den är?
Fredagen spenderades i soffan där jag somnade gott och vaknade när mina partandes roomies ramlade in en efter en när krogen stängt. Söta fyllon :)

Vädret är inte alls lika varmt och fint som det varit tidigare här men trots detta släpade jag med mig jesper ut för fika och lägenhetsletning i vanlig ordning på lördagen. Kvällen bjöd sedan på födelsedagsfest med lekar och andra trevligheter.
Söndagen var typiskt söndagslugn. Med två män spelandes tv-spel i tre timmar tog jag tillfället i akt och kollade på alla "tjejserier" som pressas på mtv på söndagar. Lovely! Jag blev sedan bjuden på fin middag av min karl och sedan var det film för resten av kvällen som gällde. Biig misstake! Paranormal activity, har ni sett den? Om ni är lika rädda som mig, gör det inte! Tända lampor i hela lägenheten var det som krävdes för att jag skulle somna..

Nu ska jag ta mig en springtur och sedan återgå till att leta lägenheter. Vill flytta nununu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ja den är skitläskig! Men rätt seg i bröjan dock.

2010-04-20 @ 11:24:54
Postat av: Diana

haha ja, fast jag var rädd hela tiden och vägrar fortfarande vara själv i sovrummet :P

2010-04-27 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0