Mycket på gång

Igår togs beslutet, lägenheten är våran! Så himla jätte fin är den, mysig och billig. Vi har gjort att riktigt kap kan jag säga. Dessutom känns det sådär bra i magen, sådär bra att man bara går och ler hela tiden.
Nu vill jag lämna den här ruttna skabblägenheten, nununu.

Igår togs också mycket viktiga beslut om mitt jobb, löneförhandling? Vad är det, inget jag sysslat med tidigare och igår var premiärturen. Dock så drog Siri helt klart det tyngsta lasset men jag hoppas att dettta ska bli bra för alla nu. hur som helst så ska jag iallafall iväg på en annan intervju idag, bara för att se vad mina valmöjligheter är.

Annars så spenderades kvällen i Tildas nya crib. Myskänslor då den påminner grovt mycket om min första lägenhet, ungkarlslyan :) Men denna kväll ska spenderas med Jesper och ingen annan än Jesper. Vi har inte varit själva en enda dag sedan vi flyttade till Norge och detta ska firas ikväll, kanske att vi fått en ny lägenhet också ;)

Nu blir det duschen, komma till intervjun direkt från träningspasset kanske inte är så lyckat? Nej röstar vi på den.

Kommentarer
Postat av: C.

Åh vad glad jag blir!!! Låter ju helt galet bra och så får ni något eget, lovley!!! jag tror ni helt kalrt har gjort ett jättebra val!!!puss<3

2010-04-21 @ 13:03:25
Postat av: Sofia

Va kul! Grattis till er nya lgh! =D Skönt med något eget. Får ta och pallra oss över något i sommar nu när alla dessutom har egna lgh. =) Ha det super gumman! Puss!

2010-04-21 @ 22:21:03
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0