Söndag

Gårdagen var sådär lördagsfin.
Vaknade, konstaterade att det var grymt väder. Trots detta lät jag min man sova tills han vaknade själv (uppskattat) Åt vattenmelon till frukost. Göra sig iording och ut och iväg til majorstuen där de stängt av hela bogstadveien för marknad och andra spektakel. Gå i solen och kolla kläder, skor och annat med Jesper och Gurra är inte helt fel. Grabbarna shoppade och jag drömde mig bort bland allt fint jag hittade, men nej jag köpte inget. BRA DIANA! Köpa en engångsgrill, lite mat, dricka och sedan sätta sig i solen i slottsparken för att grilla. Kvällen bjöd sedan på kaka och utgång, en rätt tidig kväll för mig dock. Jag vandrade hem hand i hand med mitt hjärta, gladare än någonsin.

Här ligger jag nu i mjukisdressen och kollar stuart little 3. En äkta söndag med andra ord? jag tänker vara en lika snäll flickvän idag och låta mannen vakna av sig själv, vilket betyder att jag kan få vänta på sällskap till sisådär tre i eftermiddag. Tills dess ska jag roa mig med Solsidan, det absolut bästa som finns just nu!






Kommentarer
Postat av: C.

Diana jag hatar helgerna utan dig, det är då det känns som mest tomt, då man liksom är ledig...blä!

;( men jag vet att du mår så himla bra där borta, men jag kan inte låta bli att sakna dig min bästa fina vän så det gör ont!pusseli<3

2010-04-25 @ 23:17:08
Postat av: D

Älskling du ska veta att jag tänker på dig varje dag, och du anar inte hur ofta jag säger "faan, nu skule Carro vart här.." Och du anar inte hur ofta jesper söger "typsikt dig och carro" Haha, du är min allra bästa vän och kommer alltid att vara! Saknar dig fruktansvört mycket, du är bäst stekarn! Pusseli <3

2010-04-27 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0