Waynes



Idag blev allt som vanligt igen. Allas klockor ringde mellan halv sju och sju och efter åtta var hela lägenheten tyst. Skillnaden var bara att jag låg kvar i sängen. Imorgon får jag reda på hur det blir med mitt jobb och tills dess tänker jag nte söka något nytt. Ja, så bra trivs jag.
Så jag har tagit mig till waynes med datorn, min nya älskling, och njuter av te och egentid. Jag är just nu en sådan jag tyckte såg så tragisk ut när jag var liten. Ensam på ett cafe med endast en dator som sällskap, stackars människa. Men nu njuter jag av det och låtsas att dom runt omkring tror att jag gör något mycket viktigt på datorn, och inte sitter och knappar på facebook och blogg.se.. som jag i själva verket gör.


Kommentarer
Postat av: Lillis

Tjenare kexet! Hur är det med dig?! Hoppas det löser sig med jobbet! Du jag tänkte åka till norge jag och jobba, tänkte fråga om du har några kontakter som kan fixa boende eller, om du vet något såhär spontant?! Ha det kalas bra, puss och kram så länge

2010-04-07 @ 14:48:57
URL: http://mfire.blogg.se/
Postat av: J-O

I bland är datan ens bäste vän :P



hoppas det är bra med dig där borta smulan!

2010-04-07 @ 20:50:06
Postat av: Alma

ååh, vilken fin och bra blogg du har <33

kommentera gärna min blogg <33

http://almathurfjell.blogg.se <33



//Kram Alma :)



En fråga till dig:

Vill du följa min blogg dagligen?

(jag följer din dagligen i så fall)<3

Skriv ditt svar i en kommentar på min blogg <3

2010-04-10 @ 12:38:28
URL: http://almathurfjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0