What friends can do

Jag sitter just nu i Fridas lägenhet med datorn i knät, tända ljus och katterna vid min sida. Tjejerna har precis lämnat lägenheten och allting känns sådär bra som bara ens bästa vänner kan få en att känna.
Bästa Frida som under min Norgetid tar hand om katterna skulle själv till Norge över veckan så därför ska jag bo här och ta hand om mina bäbisar. Inte mig alls emot, tråkigt bara att jag och donnan ska gå om varandra. Älskar dock att jag får träffa mina missar som jag, hur töntigt det än låter, har saknat ihjäl mig efter.

Annars så är situationen den att mitt jobb fortfarande håller på att förhandla om löner osv. Alltså inget jobb denna vecka, precis som förra, och därför beslutade jag mig för att passa på att åka hem och träffa nära och kära. Även andra saker som läkar och bankbesök var nödvändiga att göra här så detta passade bra just nu.
Nu ska jag slå ett samtal till mitt hjärta i norge och sedan återgå till att leta lägenheter till oss tillsammans med Moe som just nu vilar på min arm. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0