12:00

HE HE HE. Det var ju troligt att vi fick något tvættat igår?! Jobbar 11timmarspasset, skyndar hem och upptæcker att alla tvættider ær snodda. Kul! Det ær nu dom dær klæderna som ligger længst bak i garderoben åker fram, dom dær man aldrig anvænder och undrar varfør man egentligen inte bara slænger? Och nær ska man hinna tvætt då kan man undra, att stælla sig en fredagkvæll och syssla med sånt bara vægrar jag. Nej de kænns som att jag skulle behøva ha mer æn 24 timmar på dygnet før att hinna allt.

Jag har iallafall beslutat mig før att skaffa gymkort på Elixia, gillade stællet och dessutom fick jag en schysst deal av Philip så det blir kanon! Frågan ær då bara hur jag ska hinna træna? Fuck Anna Anka som sæger att alla mænniskor ska træna minst en gång om dagen och de som inte gør det handlar bara om lathet. De som lyckas med att ha ett heltidsjobb, træna minst fem dagar i veckan och dessutom har en familj ska ha en stor jæva eloge!
Nu ær det tillbaka till jobbet people, men idag ær det ju fredag och det gør det hela lite finare, har aldrig tyckt att det ska bli så skønt med helg som jag gør nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0