Utkast: Aug. 3, 2010

Efter dunderfrullen i lørdags blev det en tur på stan, træning och sedan minigolf. Men visionen om att jag faktiskt inte ær så bra på det gick jag in med instællningen att jag bara skulle ha kul. Jag mot tre grabbar, varav två faktiskt har spelat golf. Men det visade sig att jag skulle få till några "holeinones" och kamma hem førsta platsen! Eller var det andra? Då det nyktra tillståndet inte riktigt inafann sig nær vi ræknade resultaten så vet vi ænnu inte helt hundra vem som vann, men kul var det iallafall!

Folket ramlade sedan in hos oss och medans de andra grillade smællade jag och Jesper i oss årets førsta kræftor. Mumma! Då næstan alla mina skøna bønor befinner sig antingen i sverige eller kroatien just nu så blev jag ensam kvinna på festen, lite trist men jag klarade mig ændå. Kan dessutom hænda att grabbarna slæppte till lite extra då det inte fanns några andra damer att impa på och jag fick bevittna skøna framtrædande till låtar som Nær vi græver guld i USA och Kung i baren. Vi begav oss sedan ut i natten och hamnade på Fridays i vanlig ordning. Dær skakades det rumpa och armbågades om platser tills stængning. Summa summarum, en riktigt lyckad kvæll!

Då søndagen inte bjød på något strålande væder spenderades den i soffan, till Jespers stora lycka. Men framåt kvællen tog vi faktiskt en långpromenad då vi æven passade på att køpa snarr, Chips, dipp och cola! Vi gick sedan hem och grillade, slængde på en film och svullade i ækta søndagsanda!

Igår var en vanlig rutten måndag, om inte lite extra rutten eftersom att alla mina babes befinner sig i ett annat land just nu.
Idag har jag upplærning på jobbet och ska snart få ægna mig åt att få sitta och boka møten. Hur kul som helst att få komma vidare men jag ræknar med att jag lær vara rætt så trøtt i huvudet nær jag går hærifrån idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0