Whats new?

Har sagt upp mig från jobbet och lämnat tele2familjen för ett annat jobb. Ett bättre jobb! Att jag drar ner medelåldern med typ 15 år gör mig ingenting för jag stortrivs redan.
Första dagen var i måndags, nya saker att lära och jobba med kroppen hela tiden. Efter det var det bara att gå hem och dö, nöjd men trött!
Tisdagen var lika slitsam den men lyckades ändå ta mig ut på en långpromenad efter jobbet med Johanna. Det fina med det hela var att vi tydligen missat att de va Tour de france fast här i oslo (ingen aning om va tävlingen heter) och gatorna var fulla med cykelnördar. Underbart, precis vad vi önskade oss?!
Igår var det städ och tvättdag här hemma och de lär bli något åt det hållet idag med för imorgon kommer mamma, pappa, moster och hennes man på besök. Ska bli hur kul som helst och jag längtar redan.

Nej, ska man ta tag i sig själv och sätta igång eller? Diskhögen ser ju så otroligt lockande ut. NAT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för jobb du har hittat? :)

Hoppas allt är bra med dig!?

kramar

2010-08-16 @ 16:18:57
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0