Boysboysboys

Att leva i ett kollektiv med enbart killar har såklart en del nackdelar men mest fördelar faktiskt.
Jag har fått en helt, och kommer att få, en annan syn på hur dom faktiskt tänker. Speciellt ang. oss tjejer. Undra på att det blir missförstånd? Hur som helst så kommer jag snart att vara expert på dessa svåra varelser, har ni frågor? Fråga mig. Man kanske borde ta tillvara på dessa kunskaper och skriva en bok eller något liknande..

Eller bara en sådan sak som att jag har lärt mig att duscha på rekordtid, annars släcker dom lampan i badrummet så har inget val, är inte heller negativt.

Att det blir mycket sport var ju inte så oväntat. Tur att jag är uppvuxen i ett sportfreakshem så jag är redan van, det där är vardag för mig.
Att det skulle bli mycket grova diskussioner var inte heller så oväntat. Men jag är inte den som är den och vill jag inte lyssna så stänger jag bara av.
En av de killarna som inte brukar vara med så ofta skämdes nästan ihjäl och bad så mycket om ursäkt till mig sist det disskuterades grova saker.

Va? Vad har ni sagt.. jag har inte lyssnat.

Som sagt, jag stänger av och sedan kan dom säga vad dom vill. Perfekt deal!

MEN, trots att det i våran lägenhet bara bott män så länge man kan minnas finns inte en enda spik, hammare, skruvmejsel. Inte ens en tejpbit. Hur är det möjligt? Så, nu har jag ordnat det. Tänk att det ska krävas en kvinna till allt va? Tillochmed en sån sak.


Girlpower!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0