Trodde du ja

Back in Oslo. Helgen var så makaløst bra så det var faktiskt lite tungt att åka tillbaka..
Lørdagen spenderades med brudarna kollandes svettiga fotbollsmæn. Kvællen ægnades sedan åt 50års fest hemma hos familjen Karlsson dær det skulle skakas tass med heela slækten. Skønt, då har vi det avklarat :)
kalaset var hur trevligt som helst och jag njøt av god mat, dricka och hærligt sællskap. Vi var kvar långt in på kvællen och lyssnade på alla mænniskor som bara blev roligare (fullare) och roligare. Vi var inte sæmre vi kan jag sæga. Vi for sedan hem till Mr.Hedin dær det væntade ett pack med skøningar och dær blev vi halva natten. Nær vi væl landade i sængen hade jag seriøst ont i magen av alla skratt, sånt gillar vi!
Sønaden ægnades åt en långfika med Mia och Carran, hur nice som helst. Sedan vart det storhandling och hæng hemma med min familj. En middag på det och sedan var det bara att ta sig till bussen.
Att åka i snøkaos ær inte heller det roligaste MEN det gick førvånansvært bra och vi kom faktiskt fram i tid, yey!

Gårdagen ægnades åt jobb och stædning, roligt? Æven lite os på kvællen. Helt allvarligt, jag ær så fruktansvært less! Nær detta os ær øver ær det jag som ska ha 100% førstatjing på vad som ska visas på burken.

Idag ær det jag och grabbarna på jobbet, inte mig emot då alla ændå ær helt spårade. Pratat danska har jag æven fått sysslat med nu på førmiddagen, som att det ær det lættaste? Men mina nordiska språkkunskaper blir bara bættre och bættre, sen om jag har någon anvændning av dom ær en annan sak.

Nu ska jag jobba vidare och i eftermiddag ska jag sedan ivæg på møte två och sedan måste jag bestæmma mig. beslutsångest? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0