Seize the day

Nu ska jag ta mig en dusch, åka in till norrtälje och handla på mig diverser saker som ska tas med till Norge. Alkohol bland annat. Sedan ska jag träffa Fialottan, packa det sista och sedan ta mig till hallsta för att hooka upp med mina resevänner. Jens och Bosse.

Trodde inte att jag skulle ha så mycket packning men det blev tydligen så. Oops. Bosse som visade mellan tummen och pekfingret att han hade en sååån liten bil. Men det går nog bra det lär ju ändå vara jag som får sitta längst bak och trängas.
Förövrigt så kan jag erkänna att jag njöt sjukligt mycket när jag kom hem till mamma och pappa. Fräscht, rent, välfyllt kylskåp osv. Men nu längtar jag tillbaka. Till våran sunkiga lägenhet med heltäckningsmatta, norges minsta kök och ett tomt kylskåp. Det låter konstigt men på något sätt så är det hemma nu.

Att få ett sms mitt i natten av att någon man saknar fruktansvärt mycket är i bahams och har det sådär jävla bra blir man glad/förbannad/avundsjuk, men mest glad av. Förbannad för att jag också vill, avundsjuk för att han kommer vara snuskigt brun när han kommer hem och jag fortfarande svennevit. Usch!

Ge mig mer av det här!

Annars så tycker jag att du kan komma hem, det räcker. NU har du varit borta tillräckligt länge.
Hur mycket ska man kunna sakna någon? Nej, KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0