Nytt år

Dagarna efter nyår har spenderats i Oslo och jag kom hem igårkväll. Då åkte jag direkt hem till Elin för att fira denna donnas födelsedag, GRATTIS PULLAN! Skönt att spendera kvällen med lite damer då jag varit omringad av karlar de senaste dagarna, också mina framtida sambos.

Japp, så är det. På lördag eller söndag så flyttar jag faktiskt till Oslo.
Passade på att ta med mig massa saker när jag åkte bil dit med Amanda och Andreas förra veckan, men nu är jag hemma för att hämta och fixa det sista. Säga hej då till brudarna. Usch, fyyfaan vad jag kommer sakna er. Men det här är bra för mig, jag behöver det här och jag vill.

Så för att sammanfatta året så snodde jag denna, enbart för att jag inte orkar skriva så mycket..

1. Gjorde du något helt nytt för i år? Tågluffade i Europa
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? OM jag har..
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nej
4. Fick någon/några av dina vänner barn? Faktiskt
5. Gifte sig några av dina vänner? Ingen nära

6. Gjorde du någon tatuering?
Nepp
7. Besökte du något nytt land? Ja
8. Var 2009 ett bra år? Absolut, på många sätt
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja en del.
10. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping, I suck!
11. Vem har förstått dig bäst under året? CAROLINA BRAND
12. Vem har älskat dig i alla väder? Mami och papi
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja många saker, mer värda än andra.
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Lysnat på mig själv
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar..

16. Blev du besviken? JA
17. Vad var ditt favoritplagg? Leggings?
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Ja, fann några sköningar på nya jobbet.
19. Har du campat i år? Ja, hela tågluffen va ju som en enda lång camping?
20. Önskade du dig något som du inte fick? Ja, men man kan ju inte få allt..
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Umgicks med alla sköna brudar och min familj.
22. Favoritlåt för året? I gotta feeling, förevigt Barcelona!
23. Tappade du kontakten med någon? Tror inte det..
24. Ändrade du klädstil under året? Lite kanske men inte mycket.
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Time will tell! :)

26. Vilket är årets hysteri? Anna Anka!
27. Köpte du något du verkligen ville ha? Ja, min resa.
28. Har du insett något om dig själv? Väldigt mycket
29. Umgicks du mycket med din familj? Alltid!
30. Saknade du någon? Ja, mycket.

Har även detta år hunnit med att plugga upp min matte, hittat ett nytt jobb på häsla för alla, flyttat hem till mamma och pappa och besökt länder som:
Grekland, Kanarieöarna, Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Spanien och Norge.

2009 har verkligen varit ett bra år men nu är jag redo för 2010 och jag hoppas att det kommer bli ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0