Drömmen

Igår blev det en heldag för mig och Carro inne i sthlm. Strosandes omkring (jag njöt av de svenska priserna), lunch i kungshallen, shopping, fika och lite mera shopping. Vi fick det vi skulle ha och jag är nöjd med mina fynd som följde med mig hem.
Vi åkte sedan direkt hem till mig där det bjöds på god middag och vin av föräldrarna, taackar. Dusch, tillfix, pumpandes bra musik och vi var igång.
In till norrtälje och hem til Ida där skönt folk väntade. En taxi upp till moset och sedan skakade vi rumpan nästan till stängning. Träffade riktigt mycket härligt folk som jag saknat, jag har bara varit borta två veckor.. jag vet!
Men det finns ju även visst drygt folk så för att inte förstöra den perfekta dagen bestämde jag och Carro oss för att traska hem en stund innan stänging, allt för att slippa. Mycket bra val tycker jag!
Jag tog min sida av sängen och rullade in mig i täcket, la huvudet på kudden och sen va jag väck! Trött?

Vaknade på morgonen utan den blekaste vart jag var, stirrade in i en svartmönstrad tapet. Ångest, panik. Vart är jag? Någon som rör sig bakom mig, hallå? Kändes som det gick flera minuter innan jag fattade fast i själva verket gick nog allt detta på några sekunder. Efter att ha fått mer rätsida på vart jag var somnade jag tryggt om igen. När det sedan var dags att gå upp på riktigt var jag piggare än nånsin, kaxig också eftersom att jag mådde så himla bra. Trodde jag ja.. Efter att ha lämnat sängen några minuter insåg jag att jag mådde som jag förtjänade så dagen har spenderats helt i sängen, soffan och vid datorn. Kul tjej?

Jag är hur som helst nöjd med gårdagen och resten av kvällen ska jag spendera med min familj, bara vara hemma och mysa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Hur längen är du hemma? Hinna ses nått?:) pussen

2010-01-31 @ 22:02:34
URL: http://sofiachris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0