Kärlek

Dagen har varit så underbar så att jag finner nästan inga ord.
Förkylningen påväg bort, eller övedosering av ipren, hur som helst.. den känns inte lika illa.
Lunch med dom två bästa från, mitt numera föredetta, jobb.
Hejdåfika med mina favoriter, Carro, Elin och Mickis. Hur mycket jag kommer sakna er går inte ens att beskriva, mina älskos. Fick världens finaste fotoram med bara massa bilder på oss, för att jag inte ska glömma. Och nejnej, det kommer jag inte göra.. kan jag lova!

Kvällen har sedan spenderats med Carolina. Middag, färgning av hår, planerande inför framtiden och bara massa skitsnack. Sånt jag gillar med denna donna. Vi tog oss även igenom en massa fotomappar från förr, vad sägs om sommaren -06? Nostalgi och fina minnen, jag älskart!

Nu ska jag försöka mig på det projektet att ta mig till sängen. För tillfället finns det inte en enda golvyta kvar i mitt flickrum. Det är bara kläder, skor, resväskor, filmer. sladdar, kameror, handdukar, lakan och ja.. allt man kan behöva ha med sig helt enkelt, utspritt precis överallt. 

Ordning är för idioter, genier behärskar kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0