KIRON

Sista dagen i sweden, eller jag halva dagen imorgon också då..
Packat, packat och packat. Packat om och packat igen. Carro var med en stund och hjälpte till, konstaterade att jag har för mycket saker. Men nu är det klart iallafall, väskan står packad och klar i hallen. Fyyfan va skönt.

Sedan så har jag ätit middag med familjen, det bjöds på oxfille till min ära. Naha, jag gillart. Skapligt gott och jag njöt!
Resten av kvällen har spenderts på förkaka/födelsedagsfest hos Amanda och Andreas. GRATTIS! Förjävla kul hade jag iallafall, trots nyktert tillstånd, och körde sedan upp alla till moset innan jag for hemmåt. Ganska skönt ändå att inte ställa sig i den där kön, svettas på dansgolvet och sedan traska hem i kylan. Men fruktansvärt jobbigt att säga hejdå till alla fina underbara. Buuää!

Men nej, nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon. Kan säga redan nu att där jag kommer bo nu första månaden är det lite dåligt med internet så uppdateringen kommer inte att vara på topp. Men jag hoppas att ni stannar kvar hos mig iallafall och så lovar jag att uppdatera så ofta jag får tillgång till en dator. Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0