Nyår

Dagen innan nyårsafton var det jag, Amanda och Andreas som packade bilen och drog till Jesper, Ralle och Gurra i Oslo. Även Magnus och Mattias var på besök så det var fullt hus kan man säga.

Jag visade Amanda och Andreas runt i Oslo, mitt nya hem, eftersom att jag hittar så bra. Eller?! Jag tyckte faktiskt att det gick ganska bra med tanke på hur lite jag faktiskt har varit där. 
På självaste nyårsafton körde jag och Amanda ut männen för att styra upp den rätt så stökiga lägenheten med nyårspynt som vi hemligt smugglat med. Det var även vi som stod för middagen och männen var mer än nöjda när de återfann lägenheten i ett helt annat skicka än vad de lämnat den i. Nystädat och festfixat!
Efter middagen, som förövrigt blev väldigt bra.. kockar nästa? lektes det lekar och förfestades. Djurleken blev helt klart favoriten och jag skrattade nästan så att jag grät.

Tolvslaget spenderades utomhus, kollandes galet fina fyverkerier och med en nyårskyss, som det ska vara! Vi begav oss sedan ut för att skaka rumpan natten lång och när klockan började närma sig morgon tyckte jag och Jesper att det räckte och vi begav oss hemåt.

En riktigt lyckad nyårsafton enligt mig, det enda som skulle kunna gjort det bättre är om mina brudar vart med. Annars, grymt nöjd!

Och jaa.. Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var inte Jens där?

2010-01-08 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0