One week

Jepp, nu ær min slapparvecka øver. Jag hade ju faktiskt lovat mig sjælv att jag skulle få ta en vecka till att bara slappa, kolla runt och inte gøra så mycket. Men nu ær det slut och jag ska tag i mitt jobbsøkande.

Hela helgen har gått åt till att festa faktiskt. Ralle læmnade igår Oslo før att åka ut och resa några månader så han var ju tvungen att firas av, big time! Træffade massa skøna Allingsåsbor och vi øste på dansgolvet. Tackførattjagfårslippamobergs.
Eftersom att Ralle nu har åkt så har æven jag och Jesper fått byta rum till ett som faktiskt har, hør och hæpna, ett fønster! Wihoo. Æven ett element, en byrå och en garderob. Vi kan dessutom stå upp i rummet samtidigt utan att den ena måste stå i sængen. Haha, vårat førra rum var faktiskt ett gammalt førråd så detta nya rum ær lyx før mig. Så igår hade vi i kollektivet alltså storstædning i hela lægenheten och sedan fixade vi vårat nya rum. Det blev riktigt mysigt och jag ær nøjd, sov som en gud.

Det absolut bæææsta ær att min finastefinaste Carolina kommer till mig inom en snar framtid och hælsar på. Bæstabæsta. Dessutom så fyller hon år idag, grattis ælskling! Hoppas du har en toppendag..

Nej, nu ska jag røra mig hemmåt, handla lite mat før nær Jesper kommer hem från jobbet ska det ætas och sedan direkt ivæg och trænas. Ingen ide att slappa runt længre, beachbodyn till sommar 2010 lær ju inte komma av sig sjælv liksom..

Saknar er alla! Puss

Kommentarer
Postat av: C.

Åh vad kul och höra att du har det så himla bra, det värmer i hjärtat och jävlar i mig när jag kommer!!!! :D LÄNGTAR! jag hade en toppendag igår!

saknas! a lot of love <3

2010-01-19 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0