So now I'm crashing don't know how it happened but i know it feels so damn good

Den här förkylningen tar knäcken på mig, tack Amanda! Dock så var det helt klart värt att dela dom där timmarna i sängen med dig ;)
Meen, eftersom att jag är dunderförkyld och inte får sova om nättern finns det ite så mycket ork till något alls faktiskt. Igår tog jag mig inte ens utanför dörren. Gick från sängen till datorn, till soffan, datorn, duschen och sedan sängen. Kul dag.
Idag däremot har jag proppat i mig ipren och annat som gör en sådär nice för att orka med en tur till Norrtan och en fika med Mia. Nödvändigt eftersom att vi inte hinner ses annars innan jag åker. Supermysigt, kommer sakna krabban. Det eviga haket. En jätte fin ring fick jag dessutom av min donna, tack så mycket. Den betyder mer än vad du tror!

Eftermiddagen har dock spenderats i soffan, kroppen va helt klart inte alls med på att jag skulle ut och röra på mig idag så jag har legat och tagit igen mig. Inväntat att resten av familjen ska komma och laga mat till mig. Jaa, jag tänker njuta till fullo av att bo hemma nu dessa dagar innan det är tillbaka till livet där man får klara sig själv. Något jag iofs har saknat, men varför inte ta tillvara på dessa dagar jag faktiskt bor hemma?
Och nu verkar det faktiskt som att maten börjar bli färdig, vilket betyder att jag ska släpa min kropp härifrån.
Kvällen kommer sedan att spenderas med en och annan sköning. Lite packning ska jag nog få till dessutom.



                                                                                                                       Said if i could go back and
                                                                                                                          make it happen faster
                                                                                                              don't you know i would baby if i could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0