So this is what you all been talkin about

Jag har haft en bæsta væn, som aldrig læmnat mig. Oavsett vad. Som sett till att jag har det bra, aldrig kan bli besviken eller sårad. Kontrollen ær min bæsta væn, kontroll!

Min bæsta væn har læmnat mig nu, gått vidare till någon som behøver den bættre? Helt jævla totalt vidrigt læskigt ær det, och førbannat bra på samma gång. Det kommer stunder då jag fortfarande førsøker gøra allt før att få tillbaka den, men misslyckas ofta.

Så vad gør man nær något man hållt så kært i 21 år bara rinner æn ur hænderna. Vænder sig om och springer dærifrån? Glømmer och låtsas som att det aldrig har hænt. Tro mig jag har tænkt tanken! Men det ær något som lockar så mycket mer, något som inte går att strunta i. Då ær frågan vad man gør istællet?
Man gillar læget, flyter med. Førsøker acceptera. Inse att den hær vænnen kanske inte ær så bra før mig just nu, det finns någonting bættre. Något mycket mera vært. Jag førsøker och jag bættrar mig, jag ær på god væg.

Skræckførtjusning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter härligt tycker jag. :)

Jag är också lite av ett kontrollfreak, men jag jobbar på det. Egentligen har man ju aldrig full kontroll. Men man vill hålla fast vid den illusionen för att det känns tryggt. Oavsett vad man gör kan ju oväntade saker hända så det är nog bäst att försöka slappna av och flyta med när bra saker händer. :)

2010-01-21 @ 15:01:39
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0