Alwaysandforever

Det finns vänner av alla olika slag. Bekanta, nära vänner, vänners vänner och bästa vänner.
Jag har några få jag klassar som mina bästa vänner, som jag vet alltid ställer upp och som jag gillar liite mer än alla andra.

En av dessa är Carolina! 
Tjejen jag praktiskt taget under vissa perioder suttit ihop med, som vet allt om mig, som känner mig bättre än någon.

Vi är ganska lika på många sätt, gillar samma saker och har därför alltid roligt med varandra. Har samma humor, skrattar högt i sammanhang när folk tycker att man ska vara tyst. Men vi är ganska olika på många sätt också, eller snarare såhär. Vi kompleterar varandra.

Carro, aningen negativ. Jag, alltid positiv.
Carro, ekonomisk. Jag, fruktansvärt oekonomisk.
Carro, har alltid kollen. Jag, har tur att jag har Carro helt enkelt.
Carro, "nej jag är inte taggad ikväll". Jag, den som ser till att hon ALLTID blir taggad.

Att ha en vän man kan sitta i samma rum som i flera timmar utan att någon säger ett ord till varandra, en spelandes sims och den andra på facebook, utan att det blir konstigt är äkta. 
Att ha någon man vet att man kan ringa dygnet om, och som alltid ställer upp är förbannat bra.
Att ha någon som vet vad som är bäst för mig när jag själv inte vet är underbart.

Att ha någon som Carolina är lyx för mig!

Kommentarer
Postat av: C.

Naaaaaaaw sweet vad fint, underbart, finaste! tack bästa bästa! <3

2010-01-31 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0