Tisdag

Helgen blev lugn vilket ær skønt tycker jag, det kændes att det behøvdes. Den bestod utav en riktigt utlimat fredag med grillmiddag på balkongen, en svæng førbi Jens och Gurra dær det umgicks med skøna mænniskor och jag lånade ugnen før att baka en kaka (huur mycket vuxenpoæng?) och sedan hemgång før att avsluta kvællen med massa mys i soffan till en film.
Helgen bestod æven utav en heldag på stranden, årets førsta dopp, fotboll, nykter utgång før min del, solhæng på våran balkong och en tretimmarspromenad ut till huk.
Att jag har tagit det lugnt har æntligen givit verkan och førkylningen børjar ge med sig, vilket uppskattas otroligt mycket!
Idag ær det æntligen strålande sol hær, nej vi har inte alls haft lika fint væder som er dær hemma, så efter jobbet ska jag och Siri inta en uteservering eller en park eller något annat trevligt. Skønt ska det bli att vara i solen iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0