Helgen

Fredagen var grym på alla sætt. Sjukliga partypeople man jobbar med alltså.. Vi startade redan vid fyra och slutade ungefær 12 timmar senare. Maten var god, drickan flødade, vi hann med två stællen och jag hade det sjukligt roligt. Mannen+væn joinade sedan sista stællet vi var på och jag fick det bæsta sællskapet med mig hem.

4 timmars sømn och sedan var det upp och på med skidoutfiten, packa ryggsæcken och ladda før en heldag utomhus. Buss till Holmenkollen och sedan traskade vi omkring i en och en halvtimme, heelt i onødan eftersom att det før dom andra endast tog en halvtimme att gå dit. MEN, vi fick en fin utsikt øver spåret och stannade till varje gång åkarna råkade dra førbi precis dær vi var.
Hørde ni några tappra stæmmor som skrek nær svenskarna åkte så var det nog vi. Dessutom så gjorde den långa turen att det kændes så vælførtjænt att sætta sig ner, tænda engångsgrillen och dricka kaffe med baylies i solen. Huur nice som helst!

Idag på jobbet ær det upplærning på nya projekt och just nu snurrar bara allt i mitt huvud, hur mycet info på en dag ska de trycka in? Tænk på att jag ær svensk. Mellan varje mening, førstår du Diana? Men jaa!

Ikvæll kommer Tilda till oss, hon ska bo dær ett tag så det blir trevligt med en till tjej i boendet. Annars så ær jag mest sugen på att ta det lugnt med Jesper då det varit fest och mænniskor hos oss mest hela tiden nu. Som imorse nær man går up lite extra tidigt en måndag før att kunna sitta och æta frukost længre, då ligger det en halvnaken man i soffan och dregglar på våra kuddar. MEN AAAAHHHHHHHHH! Inte min man, inte den andra mannen som bor med oss. Utan hans kompis. Suget av att få lite sjælva ær ganska stort just nu..

Kommentarer
Postat av: J-o

Hej på dig min lilla plutt:)

(höhö) jag ville bara säga det att det känns tryggt att tilda får bo hos er ett tag.. då vet jag att hon är i goda händer och allt.. skriver det här då jag inte har ditt norsk nr..

pusso kram

2010-03-16 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0