Hey I made it

I fredags fick jag nycklarna till jobbet då båda cheferna ær på fotbollslæger i spanien denna vecka.
Du får inte ha førfest hær, inte heller fest. och absolut inte efterfest. Okej?
Men jaa, vad tror dom? Fick reda på imorse att æven Tommy hade fått nycklar UTAN førmaningar. Varfør?
Men Diana, du ær svensk..
Jaha, ja men dåså. Då ær det okej att ta førgivet att jag kommer festa sønder allt eller? Haha. Norges syn på svenskar.

Jag fick uppgiften att hålla i uppstarten hær imorse och nu ær jag och Siri chefer. Brutalt bra!
Idag ska jag annars hem efter jobbet och handla, tvætta, ta en powernap, træna, duscha och laga mat.
Hur mycket vuxenpoæng får jag inte på den hær dagen? SCORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0