Hørs då Prodialog, jag ringer inte

Okej, jag behøver inte skjuta mig. Ænnu. Såhær ligger det till, det føretaget jag jobbar på nu ska bli uppkøpta av ett annat føretag. Detta betyder alltså att vi som jobbar hær inte sækert har fortsatt jobb. De kommer att låta vissa vara kvar och vissa får tyværr gå. Jag blev en av dom som fått erbjudande om att stanna men de vet ænnu inte vilka projekt vi ska jobba med, vad vi kommer att ha før løn, arbetstider osv och detta gør mig skapligt osæker och jag vet inte vad jag ska tænka.

Yeye, nu ska jag jobba en kvart till och sen har jag påsk. Ska bli ruskigt skønt och roligt att mami och papi kommer hit. Tænk att man tillochmed har saknat dom mupparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0