Take a minute

Men ØØØØØØØØHHHHHHHH! Jævla idioter. Helt ærligt! Det ær sællan jag blir arg på muppkunder, det rinner av mig hur fort som helst men den hær dagen tar fan priset. Detta nya projket vi sitter på borde vara lættsålt eftersom att det ær før en god sak, samla pengar till utsatta barn i kenya. Men NEJ. Folk lægger på luren innan man ens kommit till hælften. Dæremot nær man pratar om nya tv-kanaler så lyssnar de mer æn gærna. Herregud, vart ær værlden påvæg? Hellre att du slænger ut 230 kr i månaden på nya tv.kanaler æn en engångssumma på 100 kr før att hjælpa fattiga barn.

Annars så var det mækta trevligt att vakna upp imorse, gå ur från rummet och kænna doften av tjejparfym. Mm, mumma! Tilda som frukostsællskap var inte heller heelt fel, bættre æn en halvnaken man som snarkar i soffan.

Førøvrigt så længtar både jag och Jesper hem ganska mycket. Saknar alla så himla mycket och igår fick jag dessutom ett jætte fint mms av Frida på mina bebisar, mina katter, mina øgonstenar. Saknar dom fruktansvært men jag vet att dom har det bæst hos Fridii. Hopps dom inte river lægenheten? :)

Nej återgå till detta jobbet nu, yippikayej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0