You making life so easy to live

Jag gick och la mig igår, med bløtt hår. Døden før mig! Skruvlockarna tittar liksom fram ænnu mera då och jag får rækna med att vakna med ultralockigt hår. Vaknade tidigt och kænde mig nøjd, somnade dock om och lyckades stænga av alarmet i sømnen och vaknade sedan tio minuter innan jag måste gå till jobbet. Lyckat?
Jag hatar sådana hær morgnar, stressigt och jag kænner mig fortfarande inte helt vaken. Nu sitter jag hær med dunderlockigt hår, osminkad och hænger inte riktigt med. Låg jag inte i sængen nyss?

Trots allt detta så ær det absolut underbaraste att vakna av att någon klappar æn på huvudet och sæger att man ær finast i værlden. Jag ær lycklig.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas du har det bra vännen! puss

2010-03-25 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0