Buttheads

Alltså ibland førvånas man. Ja jag vet att vi telefonførsæljare kan vara jæævligt jobbiga ibland. Men helt ærligt, i vissa situationer tycker jag faktiskt att folk får skylla sig sjælva nær de svarar i telefonen.
Ni anar inte hur många gånger jag får svaret:

Det passar lite dåligt  nu, jag sitter i begravelse (Kom igen, men fan svarar mitt i en begravning?!)
Jag sitter i ett jætte viktigt møte, kan absolut inte prata (stænga av telefonen?)
Jag ær ute och springer, lite jobbigt att prata (varfør, jag bara undrar varfør man ens svarar då?)
Eller den absolut skønaste nyss då jag kom till en tandlækare och efter ett tag i samtalet..
Du, jag har egentligen lite dåligt med tid just nu, jag sitter hær med en patient som bløder i munnen.
Haha, alltså allvarligt. Ge fan i att svara då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0