Imma be rockin' over that bass treble


Snö ena dagen och andra dagen strålande sol. Igår efter jobbet stektes det på balkongen och jag somnade fint i solen. Sommarkänslorna börjar infinna sig och jag har redan lyckats smälla i mig 3 lådor jordgubbar på två dagar. Så gott! Nu ska det bara bli några grader varmare så att man kan gå i tunnare kläder, vara ut sent om kvällarna och sitta i en park med fina vänner och bara ha det sådär bra.
Allvarligt brudar, nu får ni överge socitetsparken för ett tag och ge Oslo en chans. Okej att den är mysig på alla sätt och vis men det finns en hel del att erbjuda här med :)

Ska snart bege mig till Tilda med Carro för lite kvällsmys och sedan väntar sängen då jag vill vara pigg imorgon. Då väntar nämligen en kickoffdag med en överraskning, OM jag är nyfiken?! Men jag ska dock inte stanna hela dagen, för vet ni vad jag ska göra? Jag ska hem till SVERIGE över helgen! Babes, boka in mig till helgen nu va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0