Smooth

Göteborg var allt man kan önska sig. Hela (mongo)laget samlat. Sova i ett klassrum på dammigt golv. Spela bra matcher. Kolla på bra matcher. Fucka ur. Gå på liseberg. Vandra upp och ner längs avenyn. Hitta på bus och gotta sig i att bara vara omgiven av massa basketmännsikor! Absolut bäst var faktiskt att träffa alla tjejer igen, att vi sedan spelade npgra riktigt bra matcher gjorde inte saken sämre.

Igår var det jag som satte mig på bussen hem mot Oslo igen men inte gjorde det så mycket när jag visste att vi hade besök av Micke och Sussie. Myspys att de var här och roligt att få visa upp staden. Inte nog med det, de hade dessutom med sig en säng, bord och lite andra bra saker. Två fina lyktor införskaffades även idag så nu är det dunder här, och det tackar vi verkligen för.
Nu har de åkt hem och Jesper är och bowlar med alla de andra små pojkarna. Så vad gör Diana ikväll? Jo, hon har själv valt att sitta hemma en lördag och göra ingenting. Ja ni läste rätt. Hemma, en lördag, själv. Och jag stormtrivs! Är det så att jag mognat eller bara känner mig så nöjd med livet att det inte rör mig i ryggen att jag inte är ute och slår klackarna i taket bara för att det är lördag? Hur som helst så njuter jag av hur lägenheten ser ut just nu och myser i ljuset från lyktorna (dom blev perfekta Sussie) och bara väntar på att få gå och lägga mig i sängen. Halleluja, en säng hörrni! det var inte igår :)

Innan jag drar mig tänkte jag bjuda på lite bilder från göteborg:







Kommentarer
Postat av: Sandra

Göteborg! <3

2010-05-16 @ 13:14:42
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0