Not my day

Det blev ingen minigolf igår, dæremot så blev det basket. Och hmm, jag vet inte om jag ær så nøjd med resultatet. Har nog faktiskt aldrig varit så arg och OJ vad nøjd Jesper var. Bara før att han hade TUR en enda gång så tror han nu att han ær kung. Ska nog ændra på det næsta gång!
Idag har jag en sån dag nær jag helst skulle vilja ligga hemma under tæcket och knappt øppna øgonen. Vædret har dessutom bestæmt sig før att matcha mitt humør och ær allt annat æn underbart. Fint sørrni. 
Mitt jobb ær inte direkt drømmen nær man har en dag som denna. Det ær nu man vill ha ett lagerjobb eller liknande så att man kan få vara sjælv och bara køra sitt eget race, inte behøva vara dundertrevlig mot att puckade norrbaggar.
Nej fifan, kriga sig igenom den hær dagen och sen ska jag gå hem och dø.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0