Billionaire

Efter ett træningspass och lite mat igår så blev mitt humør till det bættre. Faktiskt så bra att jag låg i soffan och hade skrattanfall efter skrattanfall, spårad tjej?

Idag går det bættre hær på jobbet, æven om jag inte riktigt knæckt koden på bedriftsidan så kænns det bættre och jag hoppas att det komemr snart. Från och med idag kommer jag och Jesper att ha Bosse sovandes på våran soffa, dock bara i två dagar innan han ska flytta tillbaka till sverige. Tråkigt att han ska dra men vi får ju spendera två hela kvællar med honom nu, lær bli trångt och cozy!

Dagens fetaste minus går till min føredetta kollega som efter øver en månad fortfarande vægrar betala tillbaka de 700kr hon ær skyldig mig. En skøn high-kick i nacken på henne skulle sitta fint tycler jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist...Sådan kompisar behöver man inte, stryk henne från "kompislistan" Usch och Morr../Nina

2010-05-27 @ 14:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0