Morsdag

Vi har haft en nyttigochsparapengarhelg och startade lördagmorgonen med en långpromenad, gjorde fuktsallad till lunch, tränade, gjorde oss iordning och tog en runda på stan. Kvällen spenderades hemma i soffan kollandes på film. Skräckis tydligen, jag blundade halva!
Även idag startade vi med en långpromenad längs vattnet, frukost på balkongen och sedan låg vi och solade några timmar. Så skönt och båda fick rätt bra med färg dessutom. Sedan har det tränats, städats, tvättats och grillats korv. Vi har hunnit med en hel del med andra ord och nu väntar duschen och innan det är dags för film. Myspys! Typ såhär trötta var vi igår och jag kan säga att det är ungefär samma idag. Dock så är man sådär skönt trött, när man har varit ute och gjort mycket saker. Men ändå, vi lär däcka tidigt i soffan..


Idag är det morsdag och då längtar jag  extra mycket hem till min bästaste mamma. Grattis på Morsdag, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0