1, 2, 3, 4 jag är en partäjmyra

Middagen i fredags blev både mycket uppskattad och god. Damn, mina skills i matlagning börjar ta sig! Efter middgagen snackades det om bio och jag är helt hundra att vi hade kommit överens om Harry potter när vi gick utanför dörren, men vad sker? Jo, jag finner mig själv i en biosalong för att kolla på paranormal activity 2! Glömde jag nämna att jag sov me tänd lampa en vecka efter att ha sett den första? Och den såg jag HEMMA PÅ EN LITEN DATOR! Antingen så är det jag som är dumtuff och utsätter mig för sånt jag egentligen inte vågar eller så är det Jesper som är en jävel på att övertala. Tvåan var bra mycket läskigare pch nu kan vi tacka den för en sömnlös natt med fullt ljus i lägenheten, skyll dig själv Jesper.

På lördagen skulle vi ta en sväng på stan i snöstormen men gav tillsut upp och hamnade på ett fik istället. På kvällen var det jag som begav mig hem till Örebrodamerna för "avskedsmiddag/kväll" för mig. Jag fick hela kittet. Färdig middag när jag kommer, sminkad och stylat hår av friösren/make up artisten Johanna. LYX. Vi hann sedan med två förfester innan vi hamnade i kön till Latter, igen. Men här splittrades vi. Jag, Johanna och Malin gick vidare med Jesper, Gurra och Jens medans de andra stannade kvar. Vi hamnade på Fridays och där var det all in, jag tyckte att det var dags för shotbricka och sedan vart det spexigt värre. Har diverse kort från promenaden hem som ska upp lite senare.. Kan det vara detta smarta beslut som gjorde att jag inte kom upp ur sängen förrän efter ett dagen efter? Eller att jag har dessa två sms på mobilen när jag vaknar:

Fröken 1: Haha, va FAN hände igår? Varför ligger jag själv, vart är alla och hur kom jag hit?

Fröken 2: Diana, vad hände igår? Vart tog ni vägen? HAHA

Och då kan erkänna att jag fick fatt i mobilen för att skicka ett liknande sms till dom. Jess, vi kan nog konstatera att vi lyckades med vårat mission att köra all in iallafall. En grym kväll med grymma damer som jag kommer sakna otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0