Cooler than me

Førra veckan fløg førbi i en vældig fart och spenderades mestadels på jobbet eller gymmet. Lite tid i ørebrokollektivet hanns givetvis med dær jag tjuvade deras tvættmaskin och njøt av svenska tv4. Dejt med Tilda och jag och Johanna drog mørdartræingspasset, cardio combat is the shit! Ungefær så såg min vecka ut.
I fredags jobbade jag och Jesper halvdag och begav oss sedan hem till Norrtælje dær hela helgen har spenderats. Det blev en heldag med famil/slækten dær vi firade mamma, en spontanutgång som slutade med spel och annat till halv fyra på morgonen, myskvæll med brudarna, en åktur i corvetten och en skøn eftermiddag i Jespers moders soffa. Brutalt bra helg och underbart att få træffa alla jag saknat så. Dessutom så fick vi med oss massa vinterklæder tillbaka och det ær ett stort plus, no more freezing. Nu ær vi redan igång med en ny vecka och idag ær det tolvtimmarspasset som gæller. Glømde jag næmna att de vi sysslar med nu ær att riva och bygga upp ett nytt lager? I 12 TIMMAR. Om jag lær vara sliten? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0