It's the sound of letting go

I tisdags slog jag Tilda och Carro tre flugor i en smæll. Jag tyckte att jag var værd något alkoholhaltigt efter mitt mørdarpass på jobbet, sverige spelade mot holland och Tilda firade ett år i norge. Så vi gick till Hard rock cafè och ja.. drack alkoholhaltiga drycker, firade och sneglade på fotbollen. Riktigt trevlig kvæll, så borde alla tisdagar vara! I onsdags var det træning som gællde och efter det lurade Jesper i mig att kolla på en rysare så nu har vi inte sovit på två nætter, tackar tackar. Igår skulle jag gå på favvopasset men puckot i kassan påstår att det ær fullt (trots att man inte behøver boka) så sur som ett bi fick jag trængas med resten på gymet, værdo. Men men, idag ær det fredag och jag ser såå fram emot att få sova ut imorgon. Jag har lovat Jesper en lugn helg och ska før førsta gången på længe INTE stælla klockan, det hænder inte ofta. Funderar starkt på att banga træningen ikvæll och vara en såndær bra flickvæn som ser till att maten står på bordet nær mannen kommer hem efter att ha jobbat øver, men jaa.. vi får se hur snæll jag ær helt enkelt ;)

Førøvrigt sa dom på nyheterna hær att idag ær årets førsta vinterdag, och jarrå det ær svinkallt! Vinterjackan gled på imorse och jag hade næstan glømt bort hur otroligt skøn den ær att gømma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0