Onsdag


Och JA, det blev træning igår. Mycket nøjd med mig sjælv! Och æven idag ska det bli av, nu køør vi bara.
Førøvrigt så har vi en kændis hær på jobbet idag. Jenny Skavlan, sæger sækert er svenskar ingenting? Det gjorde det inte før mig heller men hon ær iaf ganska kænd och pryder alla våra afiischer med Mangoklockor. Trots att jag stirrar på dessa affischer varje dag så såg jag inte att det var hon trots att hon stod en halvmeter ifrån mig. Først nær Anka i smyg tog upp ffischen och pekade på den, och sedan på henne fattade jag. Jaaahaa..
Yeye, har inget vettigt alls att komma med faktiskt. Ingen øvertid idag och det kænns helt otroligt skønt att faktiskt få åka hem vid fyra. Eller jo, en ganska rolig grej. Jag tar varje dag tunnelbanan till jobbet och Jesper min bil till sitt. Vi har trott att vi jobbar åt helt olika håll tills imorse nær Helge frågade varfør vi inte samåkte. Han førklarar då før mig att den vægen Jesper åker till jobbet ær den som går precis utanfør mitt fønster hær på jobbet. Haha, men sopor! 500 kr åt helvete på ett månadskort. Men men, nu vet vi ju iallafall det så næsta månad kanske jag kan gå upp en halvtimme senare och åka bil till jobbet. Vore ju hur smutt som helst!
Nej, tillbaka till jobbet folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0