Back to reality

Lugnaste och mysigaste påskhelgen på typ hundra år. Nepp, inte en enda utgång för min del, känns makalöst skönt! Vi gjorde en liten mix av våra viljor i lördags, så det blev en tur till uppsala. Äta lunch i gränby och sedan sitta hela eftermiddagen på svärmors altan i solen och dricka vin. Inte helt fel! Till kvällen knatade jag och Jesper iväg och köpte ca ett kilo godis, haha. Några som har längtat efter svenskt lösgodis eller? Ska det snarras så ska det! Vi myste ihop oss alla tre i soffan och somnade sedan fint till en film. På söndagen åkte vi sedan hem till mig där släkten befann sig för att äta påsklunch och fira pappa. Så även här blev det en heldag med familjen ute i solen, mysigt.

Imorse vaknade jag hemma hos familjen Karlsson och har sedan hunnit med en arbetsintervju, umgåtts med Carro och Mickis, och tränat med Carro och Bella. En rätt produktiv dag ändå va? Och ännu värre lär det blir imorgon, håll i hatten mina damer och herrar. Jag ska jobba! För första gången på typ fyra månader. Haha, är ju inte så illa som det låter, jag längtar faktiskt. Har dock lyckats pricka in att jag ska byta ruta på bilen samma dag så det blir stressigt imorgon. Men med fyra månaders vila i kroppen lär jag ju klara av det va? ;) Jess, men nu blir det ändå sängen för mig. Måste ju ställa klockan imorgon, hur gjorde man nu igen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0