Hey you

Jaha hörrni, så har ännu en helg rullat förbi.
Fredagen spenderades med Mami i solen. Bara slappade och uträttade lite ärenden på stan, närmare bestämt så köpte vi presenter till pappa som fyllde år igår. På kvällen var det halva brudligan som invaderade sofias place. Även Tilda var på besök från Oslo o henne har jag ju inte träffat sen jag flyttade därifrån i vintras, lycka! Hade en heel del att ta igen så våra munnar gick i ett. Hann peta in en våffla lite då och då men annars var det mest tjatter. Även lördagen bjöd ju på strålande väder så vi tog plats på Tildas altan och krängde av oss så mycket kläder vi bara kunde, de andra drack vin och jag vatten. (åhh vad jag älskar att bo tio min utanför norrtälje och alltid vara beroende av bil) Kvällen bestod utav födelsedagsmiddag för papi och sedan kom Alex och Jesper och plockade upp mig för lite bowling med resten av gänget. Askul och jag lyckades faktiskt spöa de flesta grabbarna, YES! Sedan vart det en snurrig utekväll och dagen efter träffades vi alla tjejer och kunde konstatera att vi inte var 18 längre. Med andra ord att vi mådde piss. Antar att vi får skylla oss själva? Även om jag gärna skulle vilja vara lika odödlig som man var i den åldern. Kvällen blev med andra ord lugn hemma hos familjen Karlsson.

Nu har två dagar på denna vecka och jag har ännu inget jobb. Men ändå har jag fullbokat hela veckan, hur ska jag ha tid att jobba liksom? Höhö. Nej helt allvarligt så har jag panik! Vill ha ett jobb nu och har aldrig varit med om att det brukar ta såhär lång tid att kirra ett. Måste styras NU.

Förövrigt så är jag och mamma ensamma hemma ikväll så vi ska snaska framför tv:n, och annars så saknar jag dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0