Påväg dit jag vill vara

Igår startade jag och Carro dagen på gymmet, körde på rätt bra och det känns idag kan jag säga. Har två armar som är oanvändbara nu, ett tecken på hur otroligt otränad jag är ELLER på hur bra vi faktiskt tränade igår. Väljer för min egen del att tro på nummer två. Vi mötte sedan upp Frida, Elin och Mickis, Smack! Ligan samlad och det blev en såndär intensiv virrig dag med miljoner skratt-attacker på både arninge och täby centrum. Stackars personalen på xxl när fem snurriga brudar virvlar in och vill ha hjälp med allt och inget. Alla lyckades nog iaf få med sig något hem och även jag shoppade två tröjor. Eller nej, jag fyndade! Eftersom att jag egentligen inte borde shoppa alls just nu, skäms på mig. Kvällen spenderades hemma hos Carro och Basse. Tog oss igenom en skräckfilm, bigbrother och en chipsppåse. Nice! Tror dock inte att jag sovit så lite på länge som jag gjorde inatt, underbara skräckfilm.

Nu ska jag snart hem till Mia, spana in hennes lya och fika lite innan jag hämtar upp mami och vi drar till uppsala. Där blir det nog en heldag och ikväll är det fotbollsfru som står på schemat, mysigt.
Ska förövrigt på arbetsintervju nästa vecka så det känns ju fenomenalt bra! Nej nu måste jag skynda, sen som vanligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0