Your word means the world to me

Jaha hörrni, det blev en rätt produktiv dag ändå! Hann med en runda med hunden, städa huset och träna innan Frida kom hit och vi satte oss på altanen för att nuta av solen med en kopp te. Hur mysigt som helst att man kan sitta ute i solen i bara linne och njuta, jag gillart.
Nu sitter jag mest bara och väntar på att klockan ska bli två så att jag kan åka och hämta mamma och resten av damerna från resan. Jess, jag agerar nattchaufför. Men kvällen har spenderats med papi. Jag gillar det, han är så rolig. Eller mera såhär, vi är så lika. Vi slängde ihop lite middag framför tv:n, skrattade åt dåliga programledare, kollade på kort och nu är det fotboll som gäller. Så då passade jag lite på att ta en såndär långdusch, smörja in mig med massa krämer och fixa naglarna. Ni vet sånt där tjejigt man behöver göra ibland. Så nu är jag ren, len och luktar citron. Mumma!

Tror faktiskt att jag ska fördriva tiden med I rymden finns inga känslor. Lånade den av Sofia häromdagen och alla säger ju att den ska vara så himla bra och jag verkar ju vara den enda som inte sett den, så kanske dags flr det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0