Alla stjartars dag

Hoho, nu var det nagra dagar sen sist! Vistelsen har i Surfers har varit toppen och vi har hela tiden forlangt hyran av rummet. Asfin egen lagenhet som vi delade med ett annat svenskt par, supertrevliga! Lyckades aven traffa pa ett engelskt par har forsta kvallen som tog oss med ut pa en riktig festkvall. Det var galet, no joking! Dagen efter var vi ganska doda allihopa och nar vi laste innehallsforteckningen pa det billiga vin vi druckit och insett att det ar gjort pa, hor och hapna, fiskrens, agg och mjolk!! sa madde vi inte direkt battre. Vi har spenderat de flesta dagar pa stranden och badat i de stora vagor som ar. Det ar sa otroligt stromt har sa om jag inte har fotterna i backen sa aker jag ivag och Jesper far leka livraddare. Patal om livraddare sa fick vi under en guidad tur runt stan hora avv livraddrna har ofta ar valdigt snygga, sa om vi tjejer skulle raka ut i nod nagongang kanke vi skulle bli raddade av en riktig snygging. Tjejerna i publiken fnittrade och Jesper muttrade "men vafan.."
Igar fick vi se en av livraddarna in action nar han fick barga in tre aldre damer pa sin brada. Sa egentligen var det inte sa mycket action, bara tre salar som behovde hjalp in.

Allahjartansdag spenderades pa Wetn'Wild (for andra gangen pa denna resa) och vi sprang runt som sma barn, akte allt och skrek oss hesa fast det egentligen kanske inte var sa laskigt. Eller jo, Jesper tvingade mig att aka allt som faktiskt var skitlaskigt men jag ar glad sahar i efterhand att jag gjorde det. Dagen avslutades pa basta satt da jag fick en jatte fin ring av min underbara man "forever love" var inristat och jag kunde inte vara gladare. En riktigt bra allahjartansdag med andra ord! Hoppas att alla mina hjartan hemma haft det lika bra?

Nu sitter vi och vantar pa att fa skjuts till bussen som ska ta oss till Byron Bay, nu drar vi vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0