Pirrigt


Just nu sitter jag här med fjärilar i magen, alla andra har redan gått och lagt sig och det borde även jag. Men nej, jag tänker spendera natten uppe för att vara så trött som möjligt imorgon. För imorgon börjar äventyret!
Imorgon åker vi till Bali för att vara där i tre veckor, sedan åka till australien en månad och avsluta med thailand en månad. Nu är det även såhär är att jag är sjukligt flygrädd, smart att boka en resa till andra sidan jorden då? Nja, jag vet. Därför är det lättare att vara trött, då kanske jag kan sova. Vore skönt.

Jag saknar dessutom redan alla mina tjejor och min familj jätte mycket, hur ska det gå? 
Nej, nu ska jag ta tag i det sista och terrorisera stackars jesper med diverse telefonsamtal. Det är honom jag åker med btw, om det var någon som inte förstod det. Längtar jätte mycket på samma gång också, iih!

Nej hörrni, ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu så jag hoppas att ni följer med på min resa.

Puss 


Kommentarer
Postat av: J-O

Ha de helt sjukt underbart nu!!



Jag saknar dig redan :)

Sola lite för oss här hemma-



Njut och upplev mycket!

Kramar

2011-01-20 @ 09:51:37
Postat av: Amanda

Men hallå där min sköna böna! Vart är bilderna?? har ni det braaa? saknar dig! Kram

2011-01-24 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0