Update

Sista tiden har varit mer eller mindre hektisk. Vi kan sammanfatta det såhär:
Två kvällar på akuten, en bruten fot, en inte bruten fot men ett ledband som är av, massa grillningar, en grym utekväll med tjejerna, solpress och en himla massa jobb. Ni fattar, jag har knappt tid att sova så att sitta vid datorn är inget jag prioriterar före. Men jag hoppas att denna hets ska vara över snart, inga fler kvällar på akuten och att det ska lugna ner sig på jobbet lite. Hinner ju knappt komma hem innan jag ska vara där igen. O andra sidan så är det ju rätt skönt. Jag menar, vem kan glida omkring i flip-flops, shorts pch linne på sitt jobb? Jag kan! Men jag saknar mina tjejer fantastiskt mycket och den där träningen skulle jag vilja ta tag i, skulle typ helst vilja andas lite emellanåt också? Så det vi ser fram emot just nu är midsommarhelgen, då är jag långledig och efter det återgår jag till "normalt" schema igen.


Kommentarer
Postat av: Erica

Men vad söt du är, tack! :) Joda, jag färgar faktiskt hemma. Jag använder mig utav Jane Helen Mood - Pärlblond. Den är grym! Jag har för mig att den färgar, inte bleker. Det är silver i den färgen, så man kan bli lite grå / lila färgad om man har i den för länge, men efter 2 gången du tvättar håret så är det borta :)

2011-06-13 @ 13:54:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0