One more time

Okej, jag ger det ett forsok till. Att gora ett lite mera vettigt inlagg an det igar, sa att ni har nagot roligare att lasa.
Sydney alltsa, det ar verkligen stort. Megastort och inget man gar runt pa en dag. men vi har gjort varat basta och med vara dagliga stadsvandringar pa ca atta timmar har vi hunnit fa med det mesta, och aven grymt ont i fotterna. Vi har givetvis klarat av operahuset och the botanic garden. Verkligen haftigt och fint att ga dar. Vilda pappegojor flyger omkring och i traden hanger hundratals jattefladdermoss och sover. Vi har spenderat mesta tiden i darling harbour. En mysig del av staden nere i hamnen med mycket fik/matstallen och shopping. Dock sa har det inte blivit nagon shopping for oss med tanke pa att det ar ratt dyrt har och jag klagar dagligen pa min vaska som numera inte gar att stanga och pa mina flipflops som ar helt trasiga. Men vi har bestamt att vi inte ska shoppa forran vi ar i thailand sa Jesper ger mig peppande ord sa att jag haller ut :)

Vi var aven pa ett akvarium dar vi fick se massa olika vattendjur, b.la. stora hajar och blackfiskar. Ratt haftigt faktiskt! Igar gick vi en svang efter att det blivit morkt for att kolla pa operahuset, bron och hamnen i alla de tusen lampor som tands efter att det blivit morkt, jatte fint.

Nej, nu ska vi kranga pa oss vara tunga vaskor och bege oss fran det har hostelet som vi egentligen redan har checkat ut ifran och bege oss till flygplatsen, och sedan aker vi till thaailand!

Nej nu masta jag ga, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0