Du får passa dig som satan

Gårdagen blev sådär trevlig som jag hoppats. Blev bjuden på en finfin lunch av Mia, snackade massa skit och myste med mina katter som bor där för tillfället. Mina sötnosar. Carran kom förbi och jag åkte sedan hem med henne, inväntade hennes karl och åt middag. Bara massa ätandes denna dag? Karln drog och istället kom en Frida förbi. Vi ägnade oss åt att färga mitt hår, dricka te och slökolla på tv. Underbar kväll! Mitt hår blev förövrigt himla bra, liten antydan till orange men det blir det ju liksom alltid på mig, damn you röda pigment. Men som sagt, annars riktigt bra. Antar att hela intresseklubben antecknade detta? ;)

Får se vad denna dag har att bjuda på, kan med lättnad säga att jag snart är alldeles återställd efter denna dunderförkylning. Så en löprunda skulle ju kanske inte sitta fel egentligen? Jojo har ju lyckats få med mig på något maraton i sept?! Ja herregud, dags att börja träna då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0