I samma låga skor, och leendet du log

Har precis startat dagen med frukost ute på altanen i solen, bättre start på dagen får man inte!
NU ska dock städas och göras sånt där tråkigt. Rensade min garderob igår, ni vet ut med lite gammalt vintertrams som man ändå inte använt på två år och fram med sommargrejerna. Så nu har jag en hel hög att stryka och dammråttorna i mitt rum börjar bli så stora att jag snart blir rädd för dom. Bläh!
Hade en mycket trevligare dag igår. Jag, Carro och Frida tog en repa i spåret och sedan spenderades hela dagen hemma hos Carolina. Vi fick sällskap av Elin och det hinkades te och kaffe, till och med jag drack kaffe. Mysigt.
Meen om jag blir klar med detta städeri inom en snar framtid så kanske jag hinner träffa Mickis en sväng, två veckor utomlands för den damen och jag saknar henne! Ikväll står det avskedsfika för Madde på schemat och min karl har match. Skulle vilja klona mig så jag kan vara med på bägge samtidigt! Men det löser sig, brukar som liksom göra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0