Tisdag

Kvällen igår var mer än lyckad. Älskar mitt lag, eller det som finns kvar av det, och hela klubben för den delen. Där är det som att tiden står stilla och man blir femton igen när man kliver in i hallen
"Nej men kolla plutten är här" är det första jag får höra, trots att jag inte alls är yngst längre. Och fast att jag inte träffat några av dom på flera år är det som att man plockar upp där man sist slutat. Jess, det är basket vi snackar här. Det jag sysslade med typ sju gånger i veckan om jag bara hann förut, nu blir det om jag har tur någon gång i månaden.  Fick uppmaningen att ta med mig pjucken nästa gång så att jag kan vara med, jag var trots allt så ansvarsfull att jag inte tränade pga av förkylningen, och det ska jag bannemig göra!

Idag får jag sona för mitt lilla uppbrott från stillaliggande och dras med en hals som inte ens vill svälja vatten. Försöker ju ligga still så mycket som möjligt och göra allt för att bli frisk men det vill sig liksom inte, feber har jag också. Håller på att klättra ur kläderna så rastlös jag är, kan ingen komma hit och sympatiligga i soffan med mig? Gärna ta med sig en film och bjuda på miljoner kramar. Det skulle jag behöva just nu, miljoner kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0